Isnin, 21 April 2008

Pertama tama nya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana mendoakan kami dalam program KBM minggu ni.....

Alhamdulillah, KBM di Perak minggu ni telah berlangsung untuk dua sekolah berturut turut iaitu SK Bota Kanan (120 peserta) & SMK DARY (120 peserta). Selepas solat Jumaat pesawat KRJ pertama telah memulakan penerbangannya dengan jayanya sehingga lah pendaratan pesawat pertama pada
tengah hari Sabtu.

Pagi Sabtu, pesawat kedua pula memulakan penerbangan dengan KREW2 yang sama dengan penerbangan pertama. Penerbangan pesawat pertama telah dilakukan oleh Abg Bob bersama sama dengan ketua pramugari Ummi Nita & Kak Shima serta pilot Pak Teh bersama sama dengan KREW2 pesawat sebelum menyerahkan pesawat kepada XIFU Pak Lang/Pak Teh/Pak Ngah/Pak Su / Pak Din utk pendaratan pada hari Sabtu kerana Abg Bob / Ummi Nita / Kak Shima / Pak Long / Pak Chu Shukri / Pak Din ditugaskan utk melakukan penerbangan kedua pula tanpa perlu turun dari pesawat
(cuma sempat tukar uniform je)....huhuhu. ....

Alhamdulillah, kedua dua pesawat telah selamat diterbangkan serta didaratkan semula dengan jayanya serta MENYERLAH JAUH DARI YANG BIASA.


p/s :-

1) Jazakallah diucapkan kpd XIFU KBM kerana turun ke Perak kerana SMK DARY merupakan sekolah yg amat "istimewa" kpd Pak Lang sebab ni sekolah dia dulu dan SMK DARY juga merupakan sekolah pertama KBM dijalankan di luar Johor serta SMK DARY juga merupakan sekolah yg dah buat penerbangan dgn KRJ buat kali ke 7.
2) Jazakallah di ucapkan kpd Abg Uda (Melaka) kerana melakukan penerbangan bersama sama dgn KREW Pesawat KBM Perak.
3) Kena bersiap utk penerbangan pesawat KBM Belia/Warga Industri minggu ni di Kem Tok Sakah, Teluk Senangin, Segari, Perak.

Abg Bob
Perak

Tiada ulasan:

Photobucket