Ahad, 7 September 2008

Assalamualaikum wm wb
Salam Ramadan untuk semua

Alhamdulillah KBM versi bulan Ramadan sudah selesai diadakan di SMK Seri Iskandar, pada 6 September 2008, hari Sabtu dari jam 8pg hingga jam 12tgh malam. Seramai 115 orang pelajar tingkatan telah hadir. Sepatutnya seramai 338 orang pelajar tingkatan 3 dan 5.


Susah juga nak pendekkan program 29 jam jadi 16 jam. Program macam biasa KMKY oleh Abg BOB dibantu oleh abang2 fasi dari Kolej Professional Mara Seri Iskandar.

Lepas solat zohor dan makan angin, Pak Ngah ambil alih buat Inteam. Apa lagi berderai airmata anak2 kasih dan sayang. Alhamdulillah tak batal puasa....Cikgu sekolah pun turut sama menitiskan airmata. Para pelajar minta maaf pada guru2 bertugas yang hadir.

Sementara menunggu waktu berbuka, Pak Teh tayangkan beberapa video klip berkaitan hubungan dengan Allah...masa terbatas...lepas tu berbuka puasa...alhamdullillah....

Lepas solat solat magrib sebelum Isyak sempat buat Demi Matahari.....
Solat Isyak dan Terawih diimankan oleh Cg Arifin guru SMK Seri Iskandar.

Program disambung dengan oleh pak Ngah dengan Menyemai Kasih Menuai Sayang...Inilah kali pertama buat malam2...
Seramai lebihkurang 60 orang ibu dan bapa telah hadir. Alhamdulillah maklumbalas yang baik dari PK Kokurikulum sekolah. Cg Azman, kounselor sekolah tempat untuk buat KBM tahun depan. Beberapa ibubapa minta buat KBM disekolah2 lain

Program berakhir jam 12tghmalam....
Jazakallah kepada semua yang terlibat...

Yang melapor
Pak Teh

Tiada ulasan:

Photobucket