Isnin, 12 April 2010

KBM TCS = Ipoh Merdeka

aslkm semua..
alhamdulillah KBM SMK Tarcisian Convent telah selesai dengan baik...

Tahniah KBM Team Ipoh... antum telah MERDEKA.. kali ini 100% dikendalikan ikhwah / akhawat dari Ipoh...Pak Teh jadi pemerhati bebas je...

mula jam 8.30pg Sabtu, pelajar 85 orang, semua perempuan, tingkatan 3
KMKY dimulakan oleh Kak Iman ++ faci dari Kolej Perubatan Darul Ridzuan.... eh ehe ... Abang Bob pun ada jugak tolong
Inteam... percubaan pertama dari Mc Zarina... Ketua Wanita JIM Perak
MAM1... Mc Not ++ Mc Zarina...berduet
MAM2... semua orang Ipoh malibersama ibubapa... Pak Cu secara solo...mula sampai abis....

Tidak dilupakan Pak Haris dibelakang dewan... jadi event manager merangkap juru video + edit video merangkap "orang kaya-kaya"
Azim dan anaknye...
Tahniah faci2 dari Kolej Perubatan anak usrah Mc Not... walau pertama kali jadi fc dan ikut KBM... alhamdulillah semua menyumbang.. . lepas ni layanlah adik2 peserta tu ye...

Ada seorang bekas peserta KBM sekolah TCS tahun 2007 dah masuk IPT datang... jadi faci...

penutup jam 12.30tgh... penerbangan cepat mendarat..
TAHNIAH dan jzklah semua yang terlibat... yang mendoakan... yang hadir dan yang tak dapat hadir...

Hari Sabtu masa mula program...cikgu sekolah taye ... saya nak buat untuk tingkatan 5... bila boleh? ana kata ini Team KBM Ipoh kena jawab...Masa penutup... dapat SMS dari SMK Sultan Yusof, Batu Gajah ... ini sekolah lama Sultan Perak... bila ada tarikh kosong nak buat KBM?SM Teknik Brash Ipoh ... SMK Gunung Rapat (sekolah cluster).. SMK Raja Perempuan Bainun (sekolah asrama penuh negeri Perak) ... sekolah telah bersedia...menunggu tarikh dari Team Ipoh...menanti untuk didakwahkan

Diakhir program... KRJN memberi hadiah kepada Team KBM Ipoh berupa satu set PA system...anggaran berharga RM2000.00 Hasil pendapatan dari program di TCS semuanya untuk Team KBM Ipoh.....

alhamdulillah KBM Team Ipoh... Merdeka... Merdeka... Merdeka

Pak TehMuhamad Rasidi Adenin019 5141000mradenin2020@ yahoo.com

1 ulasan:

syazwani berkata...

SALAM ..
pertanyaan: bagaimana jika hendak menyertai program KBM..untuk jadi faci..