Isnin, 2 Mac 2009


peserta istimewa... pelajar terbaik kebangsaan
bagi OKU


Abg2 fasi dan pengendali muda, terima kasih Pak Tam,
balik Peak untuk berKBM...


35 orang peserta lelaki SEMAJA yang hensem sudah sedia
awal waktu


50 orang peserta perempuan...memang ceria



Ya Allah aku bersyukur kerna memberikanku
nikmat anggota badan yang sempurna...
"juga terbukti erti persahabatan yang sebenar...
apabila kawan2 angkatkan beg disekolah,
suapkan makanan tika makan dan bantu dalam pelajaran"
perkongsian dari ayah pelajar ini


Allah mengilhamkan....Demi Matahari


Saat pertemua dengan ayah dan ibu...


Saya sanyanggggggggggg ibu,
saya sayangggggggggggg ayah

Kami doakan semua peserta kbm SEMAJA
menyerlah jauh dari yang biasa.....

Tuai padi antara masak, Esok jangan layu layuan
Intai kami antara nampak, Esok jangan rindu rinduan
Kalau rindu boleh buka blog krj ni..
Terima kasih semua yang terliabat:
Pihak Sekolah, pengetua, guru-guru, PIBG, 60 orang ibubapa yang hadir,
85 orang peserta, 35 lelaki dan 50 orang perempuan
Jzkllah pada semua fasi dan pengendali yang terlibat...
teruskan perjuangan di MRSM, Pasir Salak 14&15 Mac
alhamdulillah buat tayangan klip video Palestin dan kutipan
dana untuk Palestin RM432.70
Salam sayang dari
Pak Teh

1 ulasan:

fina berkata...

saya adalah slh seorg peserta kbm di smk raja muda musa,saye rasa aktiviti memang memberi saya semangat kpd saya untuk trus hidup & sentiasa ingat pada kematian...TERIMA KASIH KPD KELAB REMAJA JIM!!

Photobucket