Rabu, 18 Mac 2009

XKEMP-09 KRJ Perak






Salam..

Shukur Alhamdulilah Program XKEMP-09 bermula 4.00pg. 16/3/09 selesai mendarat jam 5.00 ptg. pada 17/3/09 dengan kehadiran ramaja 41 Ipoh / Kuala kangsar 22 / Taiping 8 / Batang Padang 0 / Manjong 0 / Telah Intan 0.....termasuk pengiring 80 orang..

Ucapan terima kepada FC (Karisma Ipoh) / KK / Pihak Labu Sayong / Pihak Istana Kenangan / Akhi Ainol, Tayangan Ceramah Palestin / Pihak Masjid Sultan Abd. Jalil Kuala kangsar../ En Azhar Juru Pandu dari Arkeologi Lenggong telah memberi kerja sama yang amat baik untuk KRJ Negeri Perak....dalam sesi taklimat / penerangan/ lawatan ke empat buah Gua Sejarah Purba Lenggong Perak...terima kasih untuk Bos KRJ PK. beri sumbagan menampong kos perbelanjaan. ..Terima Kasih untuk Uhkti Zarina Ipoh..taskirah didalam Gua Putri , Begitu menajubkan para peserta KRJ dengan ciptaan Allah .apa yang terdapat dalam Gua Putri...

Tahniah pada semua terlibat, walau pun berada dalam keletihan kerana Iman yang teguh,Akidah yang mantap..Ahlak yang mulia..Ukhuwah yang sempurna,,kemampuan KRJ melalui halangan melalui Gua Gelap dan Gua Putri...

Dan bebrapa keping gambar untuk tatapan yang sempat diambil semasa aktiviti program berjalan...

Segala kelemahan dipohon maaf kepada semua yang hadir....

wasalam

AJK...KRJ.PK. .Azim/Junaidi/ Huda/Shida/ Amin dan lain.lain.Warga KK.

rimbawan

Tiada ulasan:

Photobucket