Isnin, 25 Ogos 2008

Assalamualaikum wm wb

Alhamdulillah Penerbangan Pesawat KRJ Team Perak selamat mendarat di MRSM Pasir Salak. Program KBM kali ini digabungkan sekali dengan Kem Teknik Menjawab untuk 6 buah sekolah di Kg Gajah anjuran Yayasan Pelajaran Mara dengan kerjasama MRSM Pasir Salak sebagai tuan rumah dan penyelaras dan Pejabat Pelajaran Daerah Perak Tengah.

Peserta seramai 97 orang pelajar tingakatan 3 yang akan mengambil peperiksaan PMR tahun ini. Sekolah yang terlibat:
MRSM Pasir Salak
SMK Dato’ Maharaja Lela
SM Raja Dr Nazrin Shah
SABK Maahad Ehyak Diniah Islamiah
SMK Cangkat Lada
SMK Sultan Abdul Jalil Shah

Kem Teknik Menjawab dimulakan pada hari Jumaat jam 2.30 ptg. Pelajar-pelajar terpilih ini telah mengikuti kelas tuisyen yang dianjurkan oleh YPM selama 8 minggu. Di penghujung program tuisyen diadalah bengkel menjawab solan, ujian dan di tambah dengan Program KBM.

Pesawat KRJ mulakan penerbangan pada hari Sabtu Jam 2 ptg. Dimulakan dengan KMKY oleh Abg Bob + Abg Afiq + Pak Tam sambung lepas solat Asar dengan Salam Mesra 2.

Lepas Maghrib, Ummi Nita sampaikan kuliah Maghrib

Lepas solat Isyak, kita buat solat hajat untuk pelajar ambil periksa PMR, lepas tu MAM1 oleh Pak Teh. Kali ni kita buat MAM1 je, krew ramai yang cuti.

Pagi buat Kini & Hijrah sampai jam 1 tgh. Ucapan penutup dibuat oleh Penolong Pengetua MRSM Pasir Salak.

Dalam perjalanan balik singgah didusun tepi jalan kat Kg Gajah, cari durian “magko”….

Jzkklah pada krew yang hadir dari UTP, KPM dan abang2 dari Manjung…minggu depan peserta ini ada “konvo” terima sijil dan majlis penutup program tuisyen.

Tu je dari Pak Teh

1 ulasan:

MrS.HaNa berkata...

assalamualaikum...

mase nie mmg x leh lupe kn...
kbm telah mmbuat pelbagai cra supaya kami lebih maju dan sedar akn tujuan kami dr bumi nie... tlg sampai kn slam syg sya kpada mak teh..
n sume crew2 kbm di mrsm pasir salk tahun 2008.. KRJ yg terbaik....

salam....

Photobucket