Isnin, 28 Julai 2008


Memori Keindahan Bersama Mu SMK Sultan Muzaffar Syah, Lambor Kanan.







Alhamdulillah, semalam 27 Julai 2008, pesawat KRJ Team Perak telah selamat mendarat di SMK Sultan Muzaffar Syah, Lambor Kanan setelah sesi penerbangan selama kurang lebih 29 jam. Seramai 88 orang peserta dengan kehadiran kurang lebih 20 orang fasi dari Kolej Profesional Mara, Seri Iskandar yg mana fasi2 ni adalah alumni KBM IPT yg lepas.





Penerbangan dimulakan dengan penyerahan daripada pihak sekolah kepada Pak Ngah dan diteruskan dengan KMKY oleh abg Afiq & abg Fad sehingga selesai Salam Mesra 1. Kemudian kak Shima & abg Bob lak ambik alih untuk Salam Mesra 2 sehingga waktu makan tengah hari & solat Zohor.





Pas Zohor, Pak Ngah lak beraksi untuk sesi INTEAM. BCOC pulak di uruskan oleh abg2 & akak2 fasi. Lepas makan malam jam & solat Maghrib, Pak Su bagi kuliah Maghrib sampai waktu Isyak.






MAM1 diambil alih oleh Pak Teh sebab Pak Ngah ada mesyuarat yg tak dpt dielakkan. MAM2 pulak Kak Shima & Abg Afiq menjadi teraju utama dibantu oleh abg2 & akak2 fasi sehingga selesai lebih kurang jam 2.00 pagi.





K&H di ketuai oleh Pak Su & MKMS oleh abg Bob sebelum pertemuan dibuat di dewan besar sekolah yg diketuai oleh Pak Teh. Alhamdulillah, ucapan penutup oleh PK HEM yang mengatakan tahun depan pasti kami panggil KRJ lagi. Dan diserikan lagi dengan ucapan YDP JIM Perak, saudara Yahanis Yahya. Pesawat mendarat lebih kurang jam 1.30 ptg.

Tiada ulasan:

Photobucket